Törnrosa 😬

Martin han har sovit sen 22-22.30 typ här brevid mig i soffan, jääj vad kul 😩 haha. Jag har tryckt i mig en halv påse med cheese balls och tittat på någon halv intressant film på tv. Det är kul att umgås ;) haha. Jobbat varje helg i typ 6 veckor nu så att det är gött att vara lite ledig. Nu kan det ju alltid bli jobb ändå vilket jag hoppas på så sett men är ju alltid kul att kunna vara hemma och få umgås med familjen vilket jag väljer framför allt annat såklartalla dagar 💕 men är nog nyttigt för killarna att få umgås lite på tu man hand också. ☺️❣️ ja du, jag är ju självklart inte ett dugg trött, men vi har flyttat oss från soffan till sängen men ändå somnade Martin om som att det aldrig skett ändå, så jag får väl vara vaken själv ett tag till och hoppas hitta något halv intressant på tv som tröttar ut mig 😛 haha.

Ni får en kul bild såhär på fredagsnatten också, bara för att få feeling på lite helg 😎

God natt iallafall på er 😘

Allmänt | |
Upp