Mys helg 💋💖

UrsĂ€kta mig att jag inte skrev igĂ„r lördags eller söndags förresten â˜ș bara attjag har haft en toppen helg och har dĂ„ inte suttit sĂ„ himla mkt vid telefonen 😊 i lördags var en sĂ„dan dĂ€r dag dĂ„ vi bara va hela familjen, vi gjorde ingenting förutom och umgicks med varandra 😙 vi tog sovmorgon till halv 11, Ă„kte en kort svĂ€ng och kollade pĂ„ film. I söndags sĂ„ var vi pĂ„ tomtepromenad i madĂ€ngsholm och sedan hĂ€lsade vi pĂ„ min farfar och hans fru Inger. En riktig mysig och vĂ€lbehövlig helg med min familj alltsĂ„ 😍 idag har det heller inte hĂ€nt sĂ„ mkt. Fanns har vart hĂ€r i eftermiddag och fikat lite och sĂ„ var vi och kolla om vi vann nĂ„got nĂ„got igĂ„r pĂ„ tomtepromenaden och det gjorde vi sjĂ€lvklart inte 😋 haha. Nu ska jag göra vĂ€lling och lĂ€gga oliwer hĂ€r. SlĂ€nger in lite bilder frĂ„n helgen och dagen 😊🖒

SĂ„ pĂ„ Ă„terseende 😆

AllmÀnt | |
Upp