Hello 😁

Okej, det var sĂ„ sjukt lĂ€nge sedan jag skrev hĂ€r och ja jag vet nog egentligen inte varför jag bestĂ€mmer mej för att skriva igen för jag har vĂ€l lika intressant liv nu som jag hade dĂ„. Fast det har hĂ€nt en hel del + lite till sen sist, haha! Ja vi fĂ„r vĂ€l se intresset av det hĂ€r att lĂ€sa om mitt liv â˜șïžđŸ‘đŸ» det Ă€r kul att fĂ„ dela med sig av mitt liv till er som inte alltid Ă€r perfekt och kanske fĂ„ veta om ni upplevt/upplever samma sak eller bara tycker/ inte tycker som jag, för hĂ€r kommer jag skriva om allt mellan himmel och jord som sagt och kommer försöka fĂ„ med sĂ„ mycket som möjligt för att ni ska fĂ„ insyn i mitt liv â˜ș denna kvĂ€ll har jag svĂ„rt att sova och sjĂ€lvklart ska man upp tidigt imorgon! (Är det inte dĂ„ man brukar ha svĂ„rt att sova) đŸ˜© men jag passar vĂ€l pĂ„ att skriva ett par rader hĂ€r sĂ„ lĂ€nge och fixa lite. Jag lovar att det kommer ett annat inlĂ€gg om mig sjĂ€lv senare, men inte just nu för jag mĂ„ste försöka fĂ„ mig ett par timmars sömn🙈 gonatt sĂ„ lĂ€nge och sĂ„ lovar jag att uppdatera snart! 😘

 
AllmÀnt | |
Upp