Dagens dilemma. đŸ˜„

Har försökt greja och dona hĂ€r hemma men sĂ„ svĂ„rt med en mammig liten kille. Jag fĂ„r inget gjort nĂ€r han Ă€r vaken. Lyckades sysselsĂ€tta honom runt mina fötter nĂ€r jag lagade mat iaf. PoĂ€ng till mig iaf 😯 han lixom ska klĂ€ttra Ă„ sitta fast i mig hela hans vakna tid. Och jag mĂ„ste sitta stilla pĂ„ en och samma plats dĂ€r han ser mig och kan röra mig, annars sĂ„ skriker han bara. Jag som hade massa tvĂ€tt att ta hand om 😣 han prövar mitt tĂ„lamod om och om igen idag!! Haha. KĂ€nns som att jag sĂ€ger inget annat Ă€n nej och aja baja just nu. Och Ă€ndĂ„ gör han om det och riktigt tittar pĂ„ mig som att jag ska sĂ€ga nĂ„got annat denna gĂ„ngen 😣 jag Ă€lskar honom det gör jag mer Ă€n allt men jag blir frustrerad ibland đŸ˜€ nĂ„gon som har tips pĂ„ hur man fĂ„r mammig heten att gĂ„ över eller iaf inte vara sĂ„ mammig sĂ„ mottages dem tacksam 😍

AllmÀnt | |
#1 - - Anonym:

Haha nĂ€ du.. mammigheten Ă€r bara att vĂ€nta ut 😉. Den gĂ„r över, och sen Ă€r det nog separationsĂ„ngest med och den vĂ€xer ocksĂ„ bort đŸ˜˜â€ /Elin F

Upp